tisdag 15 december 2015

Day Off

Ledig dag idag, skönt. Endast två skoldagar kvar efter detta så är det Jullov och jag är ledig ända tills jag drar iväg till indien! De e som en månad + några dagar, okej okej det är 35 dagar.

Nåväl, fudge bakandet igår då. Ja de kan ja säga er, av den satsen kommer det ingen bild på. Och kommer inte säga mera än att den blev sämre än den förra..
Men nåväl, tänkte att jag måste ju göra nåt så jag inte känner mig så misslyckad. Så jag tog Citron Fudgen, skärde den i bitar rullade dem till bollar och doppade dom i Kakao pulver och ringlade lite mörkchoklad på dom. Och voalaa!
Det blev ju till något.

Nåväl, idag har jag varit på gym och därefter for jag på Frans&Bryn färgning + Djuprengörande ansikts behandling @Cosmetique. Japp de var lyx som bara den, och nöjd var jag över färgningen.
Därefter for jag in via Halpa Halli å sku ha ingredienser till.. ja, fudge. På vägen till kassan hittade ju jag Lax och ett par Frsbrg mjukisar. Win Win.
Nåväl, nu skall jag köra igång fudge sats nr3.
Denna gång Vanilj fudge, med ett nytt recept.

CitronFudge, Lottas edition.




Brynen& fransarna.
Före & efter bild.
(Sry för dålig bild, men lite borde det synnas)

Yes i have a crush on sweatpants♡


Klart, slut☆

Inga kommentarer: