tisdag 12 januari 2016

God jul & Grått nytt Hår, typ?


Well, drar ihop alla de gångna högtiderna. Jul & Nyår var väl bra, ahh nåt annat ?
Jag hade nog varit snäll förra året, för jag fick en massa julklappar. 
Och ja, en jul utan fudge fick det bli..
Inga raketer på nyåret, nöjde mig med att titta på dom.
Mini Me, Min yngsta systerdotter fyllde 5 år här strax efter julen. Vart har tiden gått?
Nåväl, sedan har det varit en massa arbete och förberedeser för Indien.
Tänk det är bara 10 dagar kvar!✈
Var igår på info möte till Vasa om vår resa där vi skrev på en till förbindelse, fick visum, flygbiljetter, och en massa information.
Första man såg när man skulle läsa igenom förbindelsen var;
Terrorismen i hela landet är hög.
Well thats exciteing, right?

Julbords dekoration


Julmaten, the best of the best!


In the makeing of svampsallad, well x-tra. Jag tror vi har olika tolkningar på "skivade"


Inte jag som lärt henne grimasera så!


Julbordet, käraste bror saknas där ennu 



Ostbricka! blev nog mer än en tallrik av det under julen





På Tildas födelsedá!


Har hunnit vara en vända till Hesingfors oxå! Där hittade jag solen..



GräsPizza!




Vår underbaraste gamla gumma blev vi tvungen att avliva..
14 år blev vår Piito, miss u!






Goodbyes are not forever, Goodbyes are not the end.
They only mean i´ll miss you
Untill we meet again.




Indien uppgifter...


Visum, förbindelser och biljetter. Det är nära nu!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var jul och nyår verkligen bra?

Anonym sa...

☝ Om man undrar såna saker, kan man väll fråga rakt ut och inte privat via bloggen.
/Kajsa

Anonym sa...

Så då antar jag att dett inte var bra...